Verkeersweken 2020-2021

De Verkeersweken zijn een initiatief van de Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV) voor het secundair onderwijs. Medewerkers van VSV brengen op school interactieve workshops. Er is een programma voor iedere graad.

Tijdens schooljaar 2020-2021 komen de verkeersweken voor de vierde keer naar Deinze, van 19 tot 30 april '21.

Meer informatie

Meer informatie over de workshops en over de praktische organisatie van de Verkeersweken vind je op de website van VSV.

Een overzicht van de workshops voor 2020-2021 vind je hier.

Deelnemen

Scholen die wensen deel te nemen, kunnen contact opnemen via onderwijs@deinze.be.

Let wel:

• De verkeersweken worden op school gegeven.
  • Per dag worden workshops gegeven op 1 school aan 1 graad.
  • Er wordt gewerkt met groepen van max. 20 leerlingen. Per dag kunnen 6 groepen deelnemen: 3 in de voormiddag en 3 in de namiddag.
  • Er wordt een bijdrage gerekend van 1 euro per deelnemende leerling. Het stadsbestuur ondersteunt dit project door zelf ook 1 euro per leerling bij te dragen.

Bezetting

voormiddag namiddag
ma 19 april

di 20 april